Bloedonderzoek

Een bloedonderzoek geeft je veel inzicht in je huidige gezondheid. Bij eventuele afwijkingen kun je namelijk actie ondernemen om je gezondheid te verbeteren. Ook kun je eventuele klachten voor zijn. Daarom bieden wij bloedonderzoeken aan in samenwerking met Mijn Labtest. Meten is weten!

Is dit iets voor mij?

Een overwegend plantaardig patroon met veel groenten, fruit, volkoren granen, peulvruchten, zaden en noten geeft veel gezondheidsvoordelen. Het verlaagt het risico op overlijden en veel chronische ziektes, zoals hartaandoeningen, verschillende auto-immuunziektes en diabetes type 2. Net als bij ieder ander eetpatroon is het belangrijk dat je volwaardig eet en dus voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt. Op dit gebied kan bloedonderzoek nuttig zijn. Door middel van labonderzoek kun je bijvoorbeeld vaststellen of je voldoende vitamine B12, jodium en omega-3 vetzuren binnenkrijgt via de voeding en/of suppletie.

Ook blijkt uit onderzoek dat (meer) plantaardig eten een positieve invloed kan hebben op je bloeddruk, cholesterolwaarden, glucosewaarden en ontstekingswaarden (zoals CRP). Door je bloed te laten onderzoeken ontdek je hoe je er op dit moment voor staat.

Hoe werkt het?

Je kunt onze testen zelf thuis afnemen. Dit betekent dat je niet naar een prikpost of huisarts hoeft te gaan. Bij je bestelling ontvang je een duidelijke instructie en alle materialen voor het afnemen en retour sturen van je sample. In het laboratorium wordt jouw sample gecontroleerd door een arts of biochemicus. Zo weet je zeker dat jouw onderzoek zorgvuldig is verlopen. Zes werkdagen na afname ontvang je via een beveiligd bericht je uitslagen, een uitgebreide uitleg en persoonlijk advies.

Kies jouw test

De voordelen op een rijtje

• Eenvoudig testen vanuit huis
  • Pakketje past door de brievenbus
  • Betrouwbaar laboratoriumonderzoek met
    begrijpelijke resultaten
  • Gevalideerd door arts-biotechnoloog
  • Dezelfde kwaliteit als in het ziekenhuis
  • Gecertificeerd laboratorium (ISO15189)
  • Snelle uitslag (binnen 6 dagen)
  • Je privacy wordt beschermd

Heb je een vraag of opmerking? Schroom dan niet om contact op te nemen via ons contactformulier.